Skit Telefon...

Asså är det bara jag som har blivit irriterad över att Sonny Ericsson telefonerna blir "glappa" efter man har haft telefon ett tag, den "glappar" då man ska sätta den i laddaren så att telefonen inte går att lada, eller att det inte går föra över bilder till datorn.. (Jag som hade tänkt lägga in nya bilder...) Sonny Ericsson får gärna komma på en bättre lösning, jag börjar bli less! Någon som håller med??




Imorgon kommer Christian hem en liten stund. :) Men det blir inte mycket myspys, vi måste bära lådor och möbler till hans nya lägenhet. (Inflyttnings fest snart.) När vi har gjort det måste Christian fara till boden för att jaga. :/ Men det lilla jag kommer träffa honom är bättre än inget.

Jag saknar honom jätte, jätte, jätte mycket! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0