<3


Min dag har varit tråååkig... Dagen började med att jag skulle jobba i Piteå havsbads kök. Men jag måde riktigt dåligt jag for upp på vårdcentralen i Munksund. Men läkaren där sög arsle. Det jag sa till honom for in genom det ena örat och ut genom det andra lika fort. Han frågade samma fråga flera ggr... och det slutade med att jag blev tvungen att fara hem till Arvidsjaur och ska på vårdcentralen här. Förhoppnings vis så är dom bättre här. :)            

Christian Blomberg



Vad heter ni? - Malin och Christian
Hur träffades ni? - Typ hemma hos Skruttan och Krille
Hur länge har ni varit tillsammans? - oj, jag vet faktist inte exakt. Men ungefär 7 månader kanske ^^
Är ni förlovade? - Ne
Bor ni ihop? - Jo, typ
Har ni barn? - Ne
Har båda körkort? - Nee
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja :) på väg till Lillan i Glommers
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Mins inte
Vem är äldst? - Christian ♥
Vilka stjärntecken är ni? - Tvilling!
Vem fyller först på året? - Christian
Vem är längst? - Jag, med någon centimeter.
Vem sjunger bäst? - Inte jag i alla fall
Håller ni i handen på stan? - Ibland
Har ni haft sex? - Onej, inte före vi gift oss! HAHA, skoja bara. Skälvklart att vi har haft det ;)
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Jo.
Vad har ni gemensamt? - Kommer inte på nå xD
Blev du kär i första ögonkastet? - Nja, asså, vet inte. Men han lyckades göra mig jätte kär ♥
Har ni någon speciell låt? - Nja, nej
Har ni några "fri kort"? - NEJ!
Har ni stora framtidsplaner? -  Inte det
Har ni gråtit i varandras armar? - Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? - Ne :(
Vilket är ert bästa minne? - Allt med honom är bäst!
Vem lagar bäst mat? -  HeHe, det borde ju vara jag, efter som jag går HR. MEN det är faktist Christian.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Raggar eller myser <3
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Nästan
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - Nja, någon kilometer
Blir du lätt svartsjuk? - Kan hända
Brukar ni bråka? - Det händer
Ringer eller SMS:ar ni mest? - Båda
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - ALLT!
Vad använder ni för preventivmedel? - p-piller.
Brukar nån av er prata i sömnen? - haha jo, Christian ^^

Nu ska jag sova, GOD NATT! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0