Trött och less...

Åh, vad jag är trött.. jag är inte van att jobba 8 timmar om dagen. Less att jobba är jag också, länktar till skolan. HeHe.. För på praktiken träffar man ingen kompis, men på skolan träffar man nästan alla. Det blir lite ensamt då och då.. 

Jag saknar Christian jätte, jätte super mycket. <3 Jag kommer ju inte träffa honom på ungefär två veckor. Fast då han kommer hem så har jag LOV! Och om han jobbar då jag har lov så ska jag nog följa med honom till Umeå. ;)

Jaja, Nu måste jag sova om jag ska orka med att jobba imorgon. 

Sov Gott Alla! :) 


Kommentarer
Postat av: Sandra is the real shit! ;)

men hurru, 8 timmar är ju ingenting, jag går 10 timmar på måndagarna så shhhy ;p

2009-10-15 @ 20:41:44
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0