Jag har TRÅÅÅÅÅÅKIGT!

Jag är less praktiken nu... Men det är lov om en och en halv vecka. Det är väl bara att stå ut. :) Imorgon börjar jag kl 6! åhh, vad död jag kommer att vara. men jag slutar klockan två. :) 

Ditt beteende

Elak eller snäll: Bååda
Tystlåten eller högljudd: Beror på
Tjaffs eller slåss och sen är det över: oftast
Mysperson eller festperson: BÅDA

Kärlek

Är du singel nu: NejNej
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande: Jajjamensan
Hur länge va du och din senaste flickvän/pojkvän tillsammans: Med Christian är det nu typ 7 månader ungefär. <3
Hur stor är/var ålders-skillnanden på dig och din flickvän/pojkvän: 5 år
Har du någon gång varit otrogen: Ne

Sexliv

Är du oskuld: Nej
Haft sex när du varit full: Ja 
Har du haft sex i någon kompis hem: Ja
Har du tackat nej till sex: Jodå
Vad tycker du om våldtäkter: fyfan!!

Utseende

Vad har du för hårfärg: Blont
Vad har du för ögonfärg: Gröna
Hur lång är du: 174
Vad har du för skostorlek: 39
Är du nöjd med din kropp: Nja, typ
Är du nöjd med din längd: Hade faktist velat vara lite kortare, typ 170
Har du några piercingar: Öronen och naveln
Har du någon tatuering: nej, Men jag ska skaffa

Om killar, för eller mot

Killar som jämt går i mysbyxor: Båda
Killar med tatueringar: För
Killar med långt hår: Inte för långt
Killar med smink: Mot
Killar med piercingar: Beror på vart.
Killar som slåss: Hehe, Beror också på
Killar som är emo: MOT
Killar som är punkare: mot
Killar som idrottar: Både

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0